SEO

Τι σημαίνει SEO Optimization;

SEO

Τι σημαίνει SEO Optimization;

$

On-Site SEO

Με τον όρο “On-Site SEO” ή “On-Page SEO” εννοούμε τις διαδικασίες βελτιστοποίησης στη δομή, στο περιεχόμενο και στα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός ιστότοπου, πάντα με βάση τις οδηγίες της Google, ώστε να είναι φιλικός προς τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης Google, Yandex, Bing, DuckDuckGo κ.α.

$

Off-Site SEO

Με τον όρο “Off-Site SEO” ή “Off-Page SEO” αναφερόμαστε στις ενέργειες οικοδόμησης εξωτερικών συνδέσμων (backlinks αλλά και mentions) προς έναν ιστότοπο, με σκοπό την κατάταξη του σε υψηλότερες θέσεις στα οργανικά (φυσικά-μη διαφημιστικά) αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης της Google, Yandex, Bing, DuckDuckGo κ.α.

$

Back-Links

Με τον όρο backlink αναφερόμαστε με λίγα λόγια στους συνδέσμους που οδηγούν από μια ιστοσελίδα σε μία άλλη.

Search engine optimization

Το SEO ή καλύτερα Search Engine Optimization είναι το κλειδί στην καθιέρωση της επιχείρησης σας. Τι είναι λοιπόν το SEO; Ο όρος SEO είναι συντομογραφία του “Search Engine Optimization”. Είναι η διαδικασία προσέλκυσης επισκεψιμότητας μέσω των “οργανικών” (organic) ή “δωρεάν” (free) αποτελεσμάτων αναζήτησης σε μηχανές αναζήτησης, όπως π.χ. η Google η Yandex, η Bing, η Baidu και διάφορες άλλες λιγότερο γνωστές.

Βασικός σκοπός του SEO είναι να δυναμώσει λοιπόν το brand και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας και να προσελκύσει μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό χωρίς υπέρογκα διαφημιστικά έξοδα.

Η διαφορά του SEO με τις πληρωμένες διαφημίσεις είναι ότι στις πληρωμένες διαφημίσεις τύπου Google Ads εφήμερα “όσο πληρώνεις εμφανίζεσαι”. Το SEO όμως δυναμώνει αργά και σταθερά την εταιρεία και το brand. Με αυτόν τον τρόπο μειώνονται αρκετά τα κόστη των διαφημίσεων, του γνωστού CPC (cost per click), αφού η Google θα προωθεί την ιστοσελίδα σας σε μεγαλύτερο κοινό.

Πάντα ο σωστός συνδυασμός: Google Ads, Facebook, LinkedIn, όλων δηλαδή των πληρωμένων διαφημίσεων και παράλληλα του σωστού SEO φέρνουν τα αρτιότερα αποτελέσματα.

Στην iZi Media μπορούμε να υπερηφανευόμαστε ότι τρία από τα βασικά μέλη της ομάδας μας θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό και θα αποφέρουν άρτια αποτελέσματα στον τομέα του SEO. Ο Εμμανουήλ στο On-Site και ο Παναγιώτης με την Εβανέτα στο Off-Site SEO. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

 

Η iZi Media Group εγγυάται Google First Page Result και ο λόγος μας είναι δέσμευση!

On-Site SEO

Όπως αναφέραμε και πιο πριν, το On-site SEO αναφέρεται σε πρακτικές που έχουν στόχο να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα ενός website σε επίπεδο περιεχομένου, δομής, σχεδίασης, αλλά και τεχνικής υλοποίησης. Ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να υλοποιηθούν αυτές οι πρακτικές καθορίζεται κατά κύριο λόγο από την Google. Ναι μεν σε χώρες όπως η Ρωσία, η Κίνα και μεγάλο μέρος των Ηνωμένων Πολιτειών, η Google έχει χάσει μερίδιο από τις Yandex, Baidu και Bing αλλά ακόμα και τώρα εκείνη είναι που κινεί τα νήματα.

Μερικές από αυτές τις οδηγίες αποτελούν τα: Title Tags, Meta Description Tags, Αρχιτεκτονική Περιεχομένου και το Περιεχόμενο και η Δομή της Σελίδας.

Η iZi Media ακολουθεί πιστά όλες τις οδηγίες και σωστές πρακτικές που έχει θέσει η Google με σκοπό όσο το δυνατό αρτιότερο και αποτελεσματικότερο On-site SEO για την ιστοσελίδα σας.

Off-Site SEO

Το Off-site SEO αναφέρεται στις πρακτικές που θα πρέπει να εφαρμόσουμε όχι στο εκάστοτε website, αλλά εξωτερικά από αυτό, και αφορούν, κατά κύριο λόγο, στο πόσο “σημαντικό και αξιόπιστο” θεωρείται ένα website από μια μηχανή αναζήτησης.

Για παράδειγμα ο αριθμός των backlinks που έχει ένα site, η δημοτικότητα και ο τρόπος με τον οποίο μοιράζεται το περιεχόμενο του στα social media. Όσο μεγαλύτερη δημοτικότητα έχουν τα social media σας, και όσο το δυνατόν καλύτερη και μεγαλύτερη παρουσία έχει η ιστοσελίδα σας σε άλλες ιστοσελίδες, άρθρα, και social media, τόσο περισσότερο και σημαντικότερο θεωρεί η Google ένα website. Η επισκεψιμότητα του, αλλά και ακόμα και οι επώνυμες αναφορές σε αυτό, μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την απόδοση ενός website στις μηχανές αναζήτησης.

Η iZi Media ακολουθεί όλες τις οδηγίες και σωστές πρακτικές που έχει θέσει η Google με σκοπό όσο το δυνατό αρτιότερο Off-site SEO.

Back-Links

Back-links ονομάζονται όλοι οι ενεργοί σύνδεσμοι που οδηγούν από μια ιστοσελίδα σε μία άλλη. Τα backlinks βοηθούν στην επίτευξη καλύτερης κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης. Αν κάποιο από το περιεχόμενό σας, κάποιο άρθρο στο μπλογκ σας, κάποια υπηρεσία σας, κάποιο προϊόν που πουλάτε αποκτά οργανικούς συνδέσμους από άλλους ιστότοπους, τότε αυτό περιεχόμενο θα κατατάσσεται ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ο βασικός σας στόχος σας θα πρέπει να είναι η δημιουργία συνδέσμων σε μεμονωμένες αναρτήσεις ή σελίδες εκτός από αυτές που οδηγούν στην αρχική σας σελίδα. Κάτι που θα πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα είναι ότι ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ “όσο περισσότερα backlink τόσο το καλύτερο”.  Η Google όντως θεωρεί σημαντικά τα backlinks αλλά ο αλγόριθμος “penguin”, ένα από τα βασικότερα προγράμματα – εργαλεία της Google μπορεί να διακρίνει πολύ εύκολα αν τα backlink που έχετε, είναι “αγορασμένα” ή γενικότερα επιτηδευμένα, αν είναι από ιστοσελίδες με χαμηλό ή υψηλό domain rating, (βαθμολογία της Google για το πόσο αξιόλογη είναι μια ιστοσελίδα). Καλύτερα λοιπόν λίγα backlinks από διάσημες σελίδες με υψηλό σκορ παρά άπειρα link από αγνώστου ταυτότητας σελίδες.

Η iZi Media με γνώμονα πάντα τις οδηγίες και τις σωστές πρακτικές της Google, προσφέρει υπηρεσίες Backlink στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς σε ιστοσελίδες με High Domain Authority – High Domain Rating.

Λέξεις Κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά ή keywords, όπως είναι και πιο γνωστές, είναι οι όροι αναζήτησης που καθορίζουν το θέμα του περιεχομένου μιας σελίδα ή άρθρου σε έναν ιστότοπο. Από πλευράς SEO, είναι οι λέξεις και οι φράσεις που οι υποψήφιοι πελάτες σας ή επισκέπτες της ιστοσελίδας σας θα ψάξουν στις μηχανές αναζήτησης, που ονομάζονται επίσης “ερωτήματα αναζήτησης” ή search queries στα Αγγλικά. Οι λέξεις-κλειδιά χαρακτηρίζονται από το περιεχόμενο, το κείμενο της ιστοσελίδας σας, τις εικόνες, τα κείμενα, τα βίντεο που έχετε.

Μια πολύτιμη συμβουλή που μπορούμε να δώσουμε είναι ότι “οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να είναι πάντα η απάντηση στο ερώτημα που θα θέσει κάποιος στην Google”. Δηλαδή σε μια ιστοσελίδα ενός λογιστικού γραφείου, οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να αναφέρονται σε υπηρεσίες που προσφέρει ο συγκεκριμένος λογιστής, π.χ. “τιμολόγια, λογιστές για ενδοκοινοτικό Φ.Π.Α., λογιστές για μικρά καταστήματα, καλοί λογιστές για επιχειρήσεις”. Λέξεις δηλαδή που θα “χτυπήσει” κάποιος χρήστης στην αναζήτηση της Google.

Η iZi Media Group προσφέρει υπηρεσίες εύρεσης των ιδανικότερων και διασημότερων keywords ανάλογα με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρεται.